en sjukling

Äsch då! Jag klararde inte mig från sjukdom:( 
NU sitter jag här ensam och sjuk. Mestadellen av dygnet är jag sängliggandes. 
Fan det går ju emot alla mina principer. jag brukar alltid bete mig som jag vore frisk och göra saker fast jag e sjuk på så sätt blir man friskare fortare än om man bara ligger ned!
 Men de funkar inte den här gången jag mår så sjukt dåligt. jag är yr och känner mig lite som en handikappad kan typ inte göra nått utan att måsta sätta mig ner för det känns som att jag annars kommer att falla handlöst ner som en vante ner på golvet de e läskigt. känns som tusen knivar i halsen och att hjärnan sitter löst!:O det är sant varje gång jag böjer på mig så känns det som att hjärnan dunkar i pannan det är obehagligt:P och ena sekunden fryser jag, så jag tar på mig en massa kläder. andra sekunden lökar jag som nån idiot, så tar jag av mig kläder sen 5min senare fryser jag igen! jättejobbigt. HATA SJUKA!

aja men jag är lite bättre idag än igår iaf. för jag har nyss lyckats få mig upp och bakat en kladdkaka:D Och förhoppningsvis kommer ingen från familjen vilja ha av min sjuklingkaka, och då får jag hela kakan för mig själv:D haha hoppas! men då kommer jag känna mig som en tjockis eftersom att jag gjorde en och en halv sats^^ men när man är sjuk borde man få tjocka hur mycket man vill!:D

Ååh det ska bli en sån myskväll! Kladdkaka, Grey´s och förhoppnignsvis kommer Anton och pysslar om mig:)
Aja jag får krya på mig nu iaf;)

En sjuk moa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0