:)

Igår så var jag med Anton vi var ensam hemma hos han. Så vi for till affären och köpte så vi kunde laga mat:D
Vi gjorde inte nått speciellt bara pepparstek med klyftpotatis men det blev en mysig middag med levande ljus!:) 



Sen så kröp vi ner framför tvn med CHOKLADPUDDING!<3 (Å det år verkligen supergott, älska chokladpudding!) vi gjorde för 4port. Alltså kan man tro 2port var, men icke då! :p Anton åt en portion och jag 3!:D haha yummi!;) Hursomhaver så blev det en ganska tidig kväll eftersom att både jag och Anton somna framför tvn:P
Men sen vakna jag vid 2tiden kanske? så var tvn fortfarande på, och såg att "nurse betty" var på tv :) En jättebra film tycker jag:) så såg klart den medan anton sov som en stock:P

Jag vet inte när vi vaknade sen 12? nått sånt:P så klev vi upp och gjorde klämmacka!:D Sen skulle Anton tvätta sin nyköpta bil som han är så stolt över, så jag fixade mig och for hem:) Nu gör jag inte ett piss men ska nog fara och sola med Terese ikv på ingridshem:) Jag är ju vit som ett lik och så hör man hur neger Emelie har blivit (hon är i dubai) så lite avis är man ju, därför hade iaf lite färg vart bra innan Emelie kommer hem så vi inte blir som Ebony & Ivory:P haha men jag får aldrig nån färg ändå bara massvis med fräknar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0