myskväll

Fortf sjuk så ska inte till skolan imorgon. Menn hoppas jag hinner bli frisk till tisadg elr onsdag. För är less nu har vart sjuk i ca 1vecka:/

Anton är inte här längre men jag har ändå inte varit ensam för jag har min Sigurd(Sigge) som är här och myser med mig:)
har bara legat i sängen hela kvällen såg nyss "...Och så kom polly " Älskar den filmen:) Fast man vill ju ha nått gott när man myser framför tvn.. så jag gjorde chokladbollar:D var jättelängesen sist jag gjorde det, hade nästan glömt hur gott de är:P 
haha. Men nu tbx och kolla om det finns nå bra på tv och fortsätta att gosa med Sigge:)
 
Älsklings Sigge så gosig du är<3


CHOKLADBOLLAR!<3

Eftersom att jag har det så längtråkigt så var jag tvungen att göra  chokladbollarna lite färgglada:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0