Vill ju åka utomlands!

Å terese den fisungen fick mig bli sjukt avundsjuk när hon sa att hon och oscar funderar på att fara utomlands. JAG DÅ JAG VILL OCKSÅ FARA UTOMLANDS! har inte varit utomlands sen jag var 11år! 7 ÅR SEDAN ALLTSÅ! galet längesen.

Så jag frågade anton om vi inte ska fara till våran 2årsdag som är om typ en månad. Och han lät väldigt positiv och vi har till och med letat efter billiga resor och sånt. men då är bara problemet att jag har bara drygt 150kr och de kommer man inte så långt med:p men får min lön typ den 25:e men vet inte hur mkt det är men är nog högst typ 4500 och det är inte heller så mkt och sen är det ju så mkt jag behöver och jag menar bara resan och boendet kommer kosta upp hela min lön och mina föräldrar tänker inte sponsra mig med ens ett öre! dem vill inte ens betala för att förnya mitt pass:S så det känns ganska mörkt nu. Men jag vill verkligen verkligen fara och att titta på olika resemål och hotell och sånt har gjort så jag längtar ihjäl mig! Men det kommer säkert inte bli nån resa.:( 

men jag hoppas jag hoppas verkligen att det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0