:)

har nyligt kommit hem från en hel dag på stan:P har letat julklappar hela dagen:) hittade tillslut men är inte så nöjd. hade velat ge mkt finare presenter! men min budget räckte inte till, men det är ju tanken som räknas inte priset! men för ett högre pris hade det faktiskt kunnat vara en lite finare tanke. ;p

ne nästa år ska jag börja införskaffa julklappar redan i juni;)

fast har inte bara varit och shoppat idag var också och gymmade med anton:)



snart är det jul! så imorn så ska jag till storheden en sväng sen blire att julstäda. kanske julkänslan kommer:)
funderar också på att fara till skogen och skaffa en gran. en riktig!

nu ska jag sitta och läsa bloggar å sånt ett tag innan jag hoppar in i duschen!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tanken bakom är mer värt än priset, det tycker jag

2009-12-22 @ 17:03:48
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-22 @ 18:30:26
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0