laga hål!

Kom nyss hem från storheden :) fick en mössa och ett nagellack av mamma för hon tyckte att jag var så duktig som fick mvg i vinprovet:D Mössan är kanske inte den sötaste men mysig är den, så bra nu när kylan kommer:b

tidigare idag så har jag varit och lagat mina hål i tänderna.  jag pallade bara inte att ta den där 1meter långa sprutan!!! så körde utan bedövning, nånting som jag ångrade väldigt fort! men genomled det ändå. Men det positiva nu är att jag inte har tappat känseln i munnen och går runt å dreglar nu när jag tog utan bedövning:P

Här är en fiiiiiiiin bild på vart mina hål satt (ja, jag är rastlös)

Där mitt mellan mina framtänder hade jag två hål!!

Hur har jag fått dem hålen däremellan!?

Jag antar att jag går runt för ofta med matrester mellan tänderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0