onsdag:)

orkade nästan inte ens ta mig till datorn, för mkt godis;O haha

idag har jag iaf varit i köket jag å jessicag har gjort potatis och purjolöksoppa! DEN blev supergod:D
konstigt att höra mig säga det har aldrig tyckt om soppor men nu har jag blivit lite av en soppoman på senaste tiden. Så kommer nog bli mkt soppa när man flyttar hemifrån:) Men då kommer nog inte anton bli så glad om han kommer vara min framtida sambo:P han är nog inte så mkt för soppor:P


I helgen blir det troligtvis att fara ut:) trodde inte att det skulle bli det med tanka på mina ekonomi har mindre än hälften av studiebidraget kvar och det ska räcka till julklappar till min familj och anton och kanske dem närmaste vännerna. och jag har en stor familj 5 syskon ju! så det här funkar inte kommer inte räcka!!!! pengarna från arkus vart är ni?? kommer troligtvis aldrig att få dem, men jag hoppas fortf för jag behöver dem VERKLIGEN!!

Så då undrar alla varför jag är så dum att fara ut?:P Men då kan jag säga att jag inte ska dricka nå mkt och så är det gratis inträde på cleo om man har nå lila på sig eftersom att det är "purple night"! :b 


OJ!!! nu grey's:O

Kommentarer
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



2009-12-03 @ 18:34:27
URL: http://jroom.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Godis är gott, men bara någon gång ibland och bara några bitar i taget då. =)

2009-12-04 @ 14:26:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0