Sankta lucia

Grattis till min bror Sebastian som fyller 21idag!:D



igår natt så var det då lucia movie night. och jag är mkt besviken! Dem sa när jag och terese köpte biljetterna att dem skulle bjuda på burgare och dem gjorde ju det förra året också.
Men fick vi nån burgare??? NÄÄÄE!!
ist fick vi en torr liten rundis. mums.


och sen så var det bara en av filmerna som var se värdiga. "Old dogs" den var sjukt rolig!:D sen sa var det också "up in the air" och "snabba cash" dem var väll okej. dem var ju inte dåliga men ja inte heller dem bästa filmerna:P

mitt horoskop stämde inte alls! det sa att det skulle vara min turdag.
Men däremot så sa horoskopet också att jag skulle undvika att sitta still och ja... det var ju i princip det ändå jag gjorde den dagen. först sitta stil på marknad i flera timmar och sen på bion. :P 




Idag iaf så var jag sjukt trött har inte sovit många timmar kom hem typ vid halv8 elr nå sånt. hade lite svårt att stiga upp men iaf så kom jag så småningom upp tog en dusch fixa mig kolla busstider och for till jessicag för att baka till projektet:) 

Mmen sen så skulle pappa hålla på att tjorva en massa, vet inte vad han var på för pms humör idag:S

iaf så blev det att anton kom och hämta mig så att jag skulle hinna till födelsedags middagen. Men vi var inte riktigt klar med allt bakande så fick som lite dåligt samvete att fara spec när jag hela tiden stressade över tiden å sånt när vi höll på att baka:/  


aja men nu ska jag plugga :P lite sent kanske men men ...


kanske tar mig sovmorgon imorn... fast borde inte göra det. så ska försöka ta mig upp!


imorn ska jag också och borra hålen i mina tänder:'(((( RÄDD!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch, tandläkarn är inte kul!

2009-12-14 @ 07:20:25
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: sandra

Hejhej:D

allt bra odag?

2009-12-14 @ 09:22:18
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! Hur är det med dig idag? Kram /M

2009-12-14 @ 12:23:51
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0