tidsfördriv

var tvungen att sno den här från jessicars blogg den var ju så rolig, iaf när hon hade gjort den. asgarvade som fan:)

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Vi är hos mig ist

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej har du fått min skolkatalog ännu?:)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Okej vadårå ?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Vill ni äta på max med mig?:)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jo men gör det:) puss

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Tagga Tagga för imorgon !

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Logga in på msn

8. Vad vill du höra mest av allt?
Jag har hittat tröjan:D

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Har ni någon förfest ännu?

10. Din romantiska replik?
Mm hon sa det igår:(

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag vet:) fatta härligt! :D



Min blev inte lika kul menmen.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha ah just ja skolkattalogen! Filmkväll på tisdag så kan jag ta den? :)



(svara i min blogg )

2009-12-28 @ 11:01:43
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0