tripp till norrfjärden

for en tripp till norrfjärden med terese idag för att hälsa på kajsa, frekko och deras lilla lucas:)
å så liten han var, man blev nästan sugen på att skaffa en , eller ja iaf tills hon började prata om förlossningen då blev man lite illamående:P haha!! nä men det var trevligt där och vi blev bjudna på te, cola, pepparkakor och muffins. så hon försökte verkligen att tjocka upp oss;p

hade med kameran så fick med mig lite bilder på lillbebisen:b

lucas i mamma kajsas famn.


lucas favorit tantmoa;) hihi



sen har jag bara varit hemma skulle egentligen på helex å träna men då skulle jag missa middagen och vi skulle äta jättegott. och det var supergott också så jag ångrar mig verkligen inte:b blir att träna imorn ist:)

anton kom för ett tag sen och överraska mig:) så nu är han också här vi ska väll sätta oss och fetta i oss våra jordnötsringar vi köpte igår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0