Friday night.

Var med Jessica och Jessica igår då;) Först var vi hos JessicaR och fixade oss och sånt. Sen blev det att fara vidare till stan och sen in till cleo.;D Var jätteroligt där, hade jätteroligt med mina tjejor;) OCH jag måste säga att den dära lakritsshoten var jättegod:D smakade som att dem hade tagit saltlakrits och smält den:P HAHAH!:)

Jag tog 10 över två bussen hem efter som att jag skulle upp ganska tidigt för skulle på stan med mami.:) Medans Jessicorna stanna på cleo. 
Har inte pratat med dem idag så undrar om dem hade roligt dära? Måste höra med ena Jessica( men säger inte vem. ) hur det gick med stockholmaren!;b haha!!! Men det var en trevlig kväll:D

Men jag stör mig på när man dansar med sina vänner! DÅ vill inte jag iaf att nån kille ska komma baki och klänga på en. Blir bara äcklad av det! Jag vill dansa med mina kompisar INGEN ANNAN! Aja vet inte hur många totaldissar jag gav:P haha! Men skitsamma.:)

Skoj kväll iaf, det här måste vi göra igen tjejer!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0