dag för dag

har inte tagit mig tiden för att skriva så tänkte skriva mina senaste händelser dem senaste dagarna:P haha

Aja vi börjar med:
Fredagkväll: Nina kom aldrig:( Men det gjorde Terese, Oscar, Fridal och Gren. Kände mig lite som femte hjulet när inte Anton var med:P Menmen jag och Terese kollade typ gamla bilder och så gick vi också å kollade på kaninen och marsvinen:) Sen så spelade vi spel resten av kvällen, "med andra ord" och "med vilda gester";) grymt skoj och eftersom vi var ojämt antal så hoppade mamma in på mitt lag:D hmm.. jag vill ju inte säga att mamma var dålig hon var väll mer sölig och för lugn och gjorde det kanske en aning mer komplicerat ibland än vad et behövde vara;p haha. Men det gick bra vi vann i "med andra ord" iaf!!:D:D:D haha mkt mer hände inte den kvällen!

Lördag: For med mami till storhedn för att shoppa tårtlock och blockchoklad till Antons tårta:) Sen blev de vidare till stan för att träffa Terese. Letade present till Anton men eftersom att jag är en fattiglapp så blev det bara skräp:P haha typ men jag har köpt bättre presenter, MEN det är tanken som räknas!:) och så köpte jag också söta ljus till tårtan:) Sen blev det tillbka en snabbis till storhdn med Terese där jag äntligen skaffade ett nytt sim-kort till telen:) har som vart frånvarande från resten av världen sen slutet av februari, men nu äntligen har jag tagit orken att skaffa det där jädra kortet;p  Sen blev det till charlie's med Terese och Lundmark:) POMMES+smältost.<3
Sen på kvällen så kom Anton, Filip och Sebbe förbi och hämtade upp mig så for vi till en fest på öhemmanet om man nu kan kalla de för fest:P det var inte så mkt till fest. Mest bara nåra folk som chillade:p Vilket var bra! för var inte så taggad att fara ut egentligen.:) Sen så for jag hem och Anton följde med och sov hos mig! SÅ jag var den första som Gratta honom på 18-årsdagen!(stolt)

Söndag: Anton for hem vid 12 och jag satte igång med tårtbakandet. som höll på att gå åt skogen tack vare en person! Som kan ha varit min mamma. Hon hade bara gått och tagit ut kakan ur ugnen när den inte riktigt var klar! och hon hade ju inget med den att göra! JAGHÖLL JU KOLL PÅ MIN EGEN KAKA! Så höll nästan på att få ett frispel och det hjälpte inte att hon hade vänt den för tidigt efter att hon tagit ut den så den hade gått sänder i bottnen! Men som tur är så gick det att fixa med lite grädde! tur som de var:) Fast tiden gick väldigt snabbt jag skulle vara hos Anton för att äta fika klockan tre, men var inte hos han försen 4:P
Aja sen kom Antons trevliga vänner( elr man kan kanske säga mina och antons till dem flesta av dem iaf^^) och så åt vi middag jättegott grillat:) och så hade vi en trevlig kväll! Hoppas du fick en toppen födelsedag älskling!;)<3

En sak som är roligt är att alla tycker om min princesstårta!:) Det är många nu som har sagt att dem vill ha den när dem fyller år:) Jag borde ju nästan börja ta beställningar och ta betalt för att sälja dem.:D För att jag tror att om man frågar iaf några som har ätit av den så är den bättre än från konditoriet!:) jag vill inte skryta men jag tkr det iaf, kanske inte finare men godare:P Så tänk på det om ni vill beställa en tårta av mig;) för ser ut som att jag inte får nått sommarjobb i sommar så pengar hade varit behövligt;) HAHHAHA!!!!;p

FÖDELSEDAGSBARNET!<3

 
Antons tårta blev lite mer krimskramslig än vad mina tidigare har varit:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0