Hurrtiga jag:) haha

Gissa vad jag gjorde igår?!
Nånting som är helt olikt mig! jag for ut och joggade med Anton!:O Jag överraskade til och med mig själv:D

Nog för jag hade världens ångest innan:S ( jag har börjat få värsta ångestattacker allt oftare, panikångest? jag vet inte men det är inte roligt:S Jag vet inte varför jag för dem heller kanske beror det på stress, jag är ju ofta väldigt stressad:/ aja vet inte men om de forts behöver jag kanske hjälp elr:S )
Men jag är glad att jag for och joggade det var typ härligt och trodde att jag skulle orka mkt mindre än vad jag gjorde med tanke på att jag aldrig tränar:p 
Hade egentligen tänkt fara ut och jogga idag också men har typ träningsverk i benen, så väntar nog ett tag;p 

Men ganska hurrtigt var det iaf:) tycker jag;)

Menmen ikväll blire kanske att vara med Emelie!:D

HAHA! något gammal bild på mig och Emelie!;) <3

Kommentarer
Postat av: fridaoja

thihihi nu gör du mig stolt ;)

då vet jag vem jag ska tvinga ut och springa i byyn med mig bland alla björnar ;)

nu har du inget val:D

2009-05-05 @ 20:14:16
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0