Nyklippt.

Hahah har haft en riktigt skoj dag på skolan;) Började med att vi gjorde läppsyl och rosa ljus av bivax på NK var jätteroligt:) Sen så har jag och JessicaR pyntat skolan med en massa olika bilder på JessicaG eftersom att hon fyller 18år på lördag!;) och det var inte bara på kungs vi har pyntat utan också på örnen, lärkan, staren, biblo, lyckstolpar och busskurer;) haha. Men som synd var dök aldrig tråkisen Jessica upp och fick se vårat mästerverk! Men hon fick höra det på andra hål och ringde oss när vi var och åt lunch! haha menmen tror inte hon är så sur iaf:)

Sen efter skolan skulle jag klippa mig:S gaaaaah så nervös jag var! var tvungen att ringa båda FridaO och Terese:p haha Menmen blev inte så jättebra:/ eller håret är typ fnt men det blev mkt kortare än vad jag hade velat:/ menmen jag vänjer väll mig och håret växer förhoppningsvis ut igen;)

Sen har jag shoppat lite idag tack vare pappa och hans visakort:D:D haha shoppade mig ett par nya skor och ett sånt hära volympulver för håret:) 
Men nu har jag inte tid att skriva mer ska snart på bussen till Anton för har hans jätteviktiga papper han behöver ha med imorn till mönstringen:P haha

nyklippt
 






Kommentarer
Postat av: Pärlan din ;)

Åhh så snyggt de blev!

Shit nu blev jag lite avis;)

2009-05-14 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0