Valborgsmässoafton

Igår så var de då valborg! kändes sjukt jobbigt att vi skulle ha heldag i skolan, men sen så lyckades vi slippa samhälls och sluta tidigare från näringsläran så slutade där vid 1 ist för kvart över3;)

Sen så gick jag intill stan skulle träffa terese, frida&emmaoja. och frida hade klippt sig!:D jättefint blev det gumman!;) Jag borde verkligen klippa mig också mitt hår e ungefär som svinnto så det blir väll å boka tid snart, om jag finner någon ork:P

Sen for frida&emma och jag och Terese vandrade på stan eftersom att vi inte hade nånaning om vad vi skulle ha på oss på kvällen:b Terese köpte en superfin kjol och världens sötaste klänning i hela världen!(som jag kmr sno av henne lite då&då bara så att hon vet vad som väntar);) hahah! Och själv köpte jag ett leopardmönstrat linne och strumpbyxor från h&m och ett supergulligt skärp från indiska. :)
sen tror jag nog inte vi gjorde så mkt mer på stan. Så vi for hem.

Så fixade jag mig och åt en mycket god middag! grillad fläskkarré!;);) mums var gott det var! min mamma vet verkligen hur man sköter en grill;) hihih:) Sen så for jag, terese och emma till anton där vi bara tog de lungt å så. Sen kom oja och lite senare så kom linkan och gren också:) det mening att vi skulle börja festa lite smått dära men sen så for vi vidare till örnäset på fest hos erik en timme tidigare än vad vi skulle från början, så vi hade inte hunnit börja än:P 
Så spenderade vi resten av kvällen och halva natten typ hos erik:) det var sjukt trevligt folk där tycker jag iaf:) så de blev en lyckad valborg iaf( trodde först de skulle bli skit eftersom att vi är såååååå dåliga på att planera):P HAHA!

kvällens outfit:)

  
blev inte så många bilder från denna valborg, måste börja ta lite mer bilder har börjat bli dålig på det:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0