Bortskämd:D HAHAHA!

oj jäklarns nu vet jag hur det känns att känna mig bortskämd;b hihi

Var på stan idag för att leta vinterskor, så att jag slipper gå runt i mina tygskor:P
Trodde att om jag hade riktigt tur kunde jag få ett lite dyrare par skor. Men sen fick pappa för sig att jag skulle få tv par skor, ett rejäla vinterskor, och ett som man kan ha i stan/skolan å sånt:) Men sen så slutade det med att jag fick 3par skor eftersom att det var 3för2 på ecco, så om jag ändå skulle ha två var det lika väl att ta ett tredje par;D Så nu är jag 3par skor rikare och känner mig för kanske första gången i mitt liv bortskämd;) HAHAHA. Så fick jag ju också 2 kläd igår av mamma:)

Vet inte om det är så positivt att vara en bortskämd snorunge egentligen, men nån gång då och då är då inte mig emot:D 

HAHA visste ni förresten att i vissa ställen i finland så kallar finnarna oss unga svenskar för "pappa betalar" dem tycker tydligen att svenska ungdomar är väldigt bortskämda:P


Sen så har jag varit hos fridal och sett robinson och spelat rita&gissa med hon, anton, terese, filippo och fridaO( som btw är brunett för första gången i hennes liv) :)

Nu har jag kommit hem ganska nyligt och nu är det sängen som väntar:D:D

SOVA!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0