fredag.

VAr till piteå idag med jessicax2 och rebecka och badade på pitehavsbad:)
Blev mkt roligare än vad jag trodde hade värsta paniken och ångesten imorse, men det var kanske därför det blev bra för att jag fick avreagera mig.:)

Sen blev det att fara till sunes i pite och äta!:D var så sjukt hungrig så tror inte att jag har ätit så mkt i hela mitt liv;b
Rykterna om sunes stämmer verkligen, supergott vare;)



Var så roligt när jag såg idol. efter att typ hälften av alla hade sjungit började jag fundera på vilken jag skulle ha valt att sjunga till "världens bästa låt" och kom fram till att jag skulle nog ha tagit  show must go on! och sen så hade erik tagit den:D men han gjorde den miljontals gånger bättre än vad jag någonsin hade kunnat göra den.

Jag tycker om att sjunga men det är verkligen bara rent jävla plågeri för dem som måste lyssna. :b
nu fortsätter idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0