go'natt

nu ska iaf jag gå och sova, borde nog ha gått och lagt mig för längesen. måste ju vända tillbaka på dygnet nu nät skolan börjar igen på måndag:'((

Så hela min dag imorn kommer att bestå av att plugga:/ missa ju ett prov när jag var sjuk, och en inlämmningsuppgift+redovisning och så har jag matte prov på fredag och ligger låååååångt bak i matteboken för jag fattar inte ett skit av matte b uschusch.. 


Ikväll har jag iaf varit med terese och fridao:) vi har bara sett tv, pratat och maxdriven såklart;) kände ju oss tvugna att köpa en maxbox:D (dem var ju på extrapris för 19kr);) hihi!
Sen så gav vi terese sin 18-årspresent från mig, fridao och nina:) Det var en tröja och en t-shirt, kanske inte den roligaste presenten men dem var fina iaf:)


gammal bild på oss från nyår!:D

terese, fridao och jag <3 OSLAGBARA<3



Go'Natt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0