söndag.

Idag är man då trött har bara sovit ett fåtal timmar har mest bara legat och vridit mig i sängen hela natten/morgonen/dagen :S:P Men det är ju bra om jag är trött då kanske jag somnar tidigt ikväll så att jag kan komma upp imorgon bitti. men tvivlar på det minns inte när jag sist sov en hel natt. Har sömnproblem som kommer och går men nu har det hållt på sen i början av sommaren:S JAG VILL KUNNA SOVA EN HEL NATT!! utan att behöva vakna 300ggr och aldrig kunna somna..less.

Men får se om jag ens kan gå och lägga mig ikv har sjukt mkt plugg att göra. jag borde ha spridit ut det bättre under lovet, men nej självklart sparar jag allt till sista lovdagen*suck*

Nä nu tbx till å plugga:(((

lite mer halloween bilder från i fredags kan jag bjuda på:)












Åså terese och fridao som var mindre läskiga:P


Kommentarer
Postat av: Michaz

Wooow, grymma utklädnader :) låter som att din helg blev bra då?

Gillar sminket på killen, ritkigt bra gjort

2009-11-02 @ 12:55:45
URL: http://michab.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0