Sorry

Men det blir inte julklappar till någon från mig i år, ekonomin räcker inte måste ju tänka på mig själv inte på någon annan?

Ne skojja!!!:D men är lite orolig över ekonomin vet inte hur jag ska få ihop till allt jag behöver och julklappar och julpynt å allt sånt.

men jag måste tänka lite på mig själv!
för högst på min inköpslista står deo! tänkte köpa det idag men glömde och min är helt slut så kommer lukta urkbulle (eller med andra ord morgan) imorn på skolan. och egentligen är det mest för andras skull jag måste köpa en deo! så julklappar får komma i andra hand:) eller kanske tredje hand behöver en hårspray också;)

hoppas hoppas att pengarna från den gången jag jobbade på arkus kommer SNART!!
spelar ingen roll hur lite det är BEHÖVER VARJE KRONA!


Nä borde kanske börja plugga har ju prov imorn men känner ingen motivation för plugg just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0