helg:)

Det blev att fara till haparanda igår med anton, terese, nina och camilla och gå på ikea och till finland till rajalla:)
Blev lite shopping för mig, men har lite ångest nu eftersom att jag ligger back en massa pengar var tvungen att låna lite av Anton:b Köpte en kjol på ginatricot som jag faktsikt hade råd med själv;) och så lånade jag pengar av Anton för att köpa ett par sjukt snygga skor från skopunkten.


Sen när vi kom hem så for vi till Camilla för att fixa oss och så kom fridao också sen for vi till allstar:)
var inte så jätteskoj där faktiskt, så stanna inte allt förlänge men iaf så länge så att vi hann med att sjunga för terese och sånt;) Gatttis gumman!:D 


Jag och fridao:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0