hmm..

Jag stör mig på mig själv så otroligt mycket just nu! I en veckas tid nu så har jag tänkt att ringa till anatolia för att säga att dem har gett mig för lite i lön men jag har alltid hittat på ursäkter till mig själv att det är försent eller att jag behöver mer tid på att tänka på vad jag ska säga. Och efter varje dag så säger jag till mig själv eller till någon annan:p Att imorn ska jag ringa, jag måste ringa imorn. Fat om sanningen ska fram så vågar jag faktiskt inte ringa:S de är så pinsamt! ÅÅÅ jag stör mig på att jag är en sån MES. Men nej jag vågar inte ringa idag heller.
Nu vet jag att jag säger det igen men IMORGON ska jag ta mig mod att ringa!!!! vi får väll se hur det går med det.

MENMENMEN  jag läääääängtar till ikv!!!!!  FÖR DÅ ÄR DET JU PREMIÄR AV EN NY SÄSONG MED "DESPERATE HOUSEWIVES" :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0