KANELBULLENSDAG IDAG!!!:D

Så självklart sitter jag vid datorn och klämmer i mig en massa goda bullar som min mamma har bakat idag. MIN MAMMA gör dem godaste kanelbullarna i hel världen:)

Fast egentligen så borde jag sitta och plugga nu eller ännu viktigare så borde jag ringa till anatolia! men jag vågar inte, vilken mes jag är:P

Usch borde verkligen ringa dit och borde verkligen plugga:S har prov imorgon i barteknik och på svenskan måste jag lämna in en filmanalys som jag knappt börjat med än och så borde jag plugga en massvis med matte:/ usch!

Juste så har jag nyss varit inne på nelly  och kollat kläder och hittat ett par chinos, ett armband och skor som jag vill ha och dem är ju på rea!!!! men det kommer ändå gå på 500kr så då försvinner allt som jag tjänade på loppisen men orkar nästan inte bry mig vill ju ha!! ska iaf köpa minst en av dem men har inte bestämt vad jag ska ta lutar kanske mot byxorna elr skorna elr armbandet elr fan vet inte:S:S




Kommentarer
Postat av: Frida Stigevik

sv: jaa, och nu är mina kanelbullar klara! :D lägger upp bild jätte snaart.. ^^

2009-10-04 @ 19:36:32
URL: http://treets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0