trött:b

Usch känner mig helt trött:P men ska inte gå och lägga mig än på ett tag.

Idag har man då inte fått mkt gjort har nog legat i sängen hela dagen förutom när jag suttit vid datorn eller ätit:p känner mig såå slö, men jag är ju ganska slö av mig:)

Imorn blir det iaf att gå på stan studiebidraget kommer äntligen!:D undra hur många dagar det kommer räcka?.. troligtvis så är dem slut efter helgen. kommer säkert gå en massa pengar på krogen imorn och så blir de kanske att fara ut på lördag också. och sen så ska jag köpa en massa saker imorn och lämna tillbaka lite skulder och sånt.

Sen blire fest på kvällen, jag vet hur jag ska göra med sminket och ungefär hur jag ska göra med håret;P och så trodde jag att jag visste vad jag skulle ha på mig, men har inte fått min klänning än och den kommer säkert inte hinna komma imorn heller(min vanliga tur) och om den inte kommer har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig:S
Men det löser sig:) ska hålla tummarna på att klänningen hinner komma!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0