äntligen!!!

min blogg har varit cp ett tag.. skyller allt på blogg.se!

började med att det inte gick att ladda upp nån bild .. hade ju tänkt visa vilka bilder jag har med i min tavla men då gick det ju inte så då tänkte ag att jag skriver ett vanligt inlägg men det gick inte att publicera och så har försökt lite då och då och nu äntligen fungerade det!!! :D tjohoooo!



skulle lägga upp en bild på min nya hårfärg men nu går det inte igen:@

men ni ser ju kansek på bilden i förra inlägget!

hoppas att det kommer funka att publicera det här nu annars blir jag mer less än vad jag redan är..

håller tummarna..


och skriver mer imorn efter som att klockan har blivit mkt och jag är trött och ska upp 5 imorn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0