I hear the sound of a gentle word

herregud är det redan jul?:p
känns som tiden går fort. för fort nästan.
men iaf julafton idag:) har haft en trevlig dag med familjen och snart hämtar anton mig så ska vi bege oss till honom:)
ska bara packa mina saker som jag behöver först.. men har beslutångest. vet inte om jag ska ta med festkläder blir nog ingen utgång imorn men tänk om man helt plötsligt ändrar sig .. har nästan gjort det börjar bli sugen .. mest för att jag vill ha min klänning som jag köpte för ett litet tag sen. den passar som nu kring juletider:P fast vet inte får se:)
iaf så fick jag ett wii i julklapp :) bra då kan jag spela mina dansspel när jag och anton har flyttat. inte för att vi ska flytta hur snart som helst . men vi har börjat söka iaf:)
men nu kom han så ska börja packa:)
hoppas alla har haft en trevlig dag:)

Kommentarer
Postat av: frida

okey men då har iaf alternativ, jag har fan ingen aning vad jag ska ha på mig ! :S

God jul på dig med gumman <3

2010-12-25 @ 00:05:07
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0