It's hard to take courage In a world full of people you can lose sight of it all and the darkness inside you can make you feel so small

igår(annandagen) blev dfet iaf ingen utgång för mig bara mys kväll med anton:) och tjockat har jag också gjort.. för mig räcker det ju inte med allt godis och julfika och julmat på jul utan jag kände mig tvungen att igår även äta en pizza och sen ben&Jerrys. jag får väll ha som nyårslöfte elr nått att bli nyttigare. men då måste jag passa på ina så jag åt på max idag också;) mahah

idag så har jag varit på stan hela dagen med fridao för mellandagsreashopping och shopping har det då blivit för kom hem med i princip en hel garderob och är nu ett x antal tusenlappar fattigare!(a)

kan inte visa bild på vad jag köpt då min kamera är på lagning.

men iaf kom jag hem med:
2par skor
1par tofflor
1 väst
4 toppar
1 linne
1 leggins
1 klännign
1 kofta
1 parfym
och sen massa småsaker smycken, hårspray, lösfransar, lösnaglar, nagellacksbortagning och en pincett

:)
moa<3mellandagsrea!
moa<3shopping!

tror det var allt inte hundra men orkar inte börja dra upp och kolla allt jag köpt

nu är jag hos anton och ska snart äta middag! kalkon!:D

får se om jag sover här idag jobbar imorn..

Kommentarer
Postat av: frida

SISTA TANDBORSTE PLATSEN ÄR DIN ;)

2011-01-01 @ 16:12:03
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0