bilder

jag har kommit fram till att jag hatar bilder!! usch man får bara sån ångest när man ser dem. är man ful så är man. 
men nu spec när jag har lagt på mig x-antal kilon. Nu när jag fick bilder idag av frida från i helgen så märkte jag vart alla extra kilon har lagt sig!! i mitt ansikte. jag skojjar inte helt runt och knubbigt som värsta boll-ansiktet. :S ne usch vill inte vara med:( om det inte är min kamera såklart för då bestämmer jag helt och hållet över bilderna och vilka som får se dem.

jag menar kolla på den här bilden från helgen, jag får sån jävla ångest.

eller den här bilden!

vilken jävla bollskalle jag har!:O


som jag ungefär sa till frida!
jag är för ful för "vanliga" bilder så jag kan bara vara med på flummbilder för då har man nått att skylla på varför man är ful.:P

då kan man ju göra så här t ex

"VA?! nääää jag är inte så ful egentligen, jag bara flummar mig här ju!"
fast då kom jag på att då kan man inte ha träffat personen i verkligeheten för då vet den ju the ugly truth.;p



nä men jag ser förjävla jävlig ut och jag kan inte göra nått åt det, såvida jag inte hade haft en massa pengar(men det har jag ju INTE!!:( ) så då gäller det bara att försöka acceptera sig själv. men det är inte så lätt faktiskt.

hmm känns som att jag kommer ångra att jag la upp dt här inlägget här kanske borde ha skrivit det där på andra saken, för jag var ju tvungen att skriva av mig. men nu blev det så här.



"I'm starting with the man in the mirror"

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha men jag tyckte också att jag blev ashemsk på alla bilder från helgen, huva!! Får typ ångest!

2010-02-11 @ 11:54:45
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0