avatar

det blir att gå och se på avatar ikv:D JIPPI!! har velat se den jättelänge! alla säger ju att den är bra, så nu har jag riktigt höga förväntningar på den så bäst för den att den är bra nu;D och jag reserverade nyss platser och jag och anton fick typ dem bästa platserna:D:D det vart når som hade dem som avbokat dem och då kom jag där i rättan tid och tog dem;);)


lite orolig bara jag har inte mått så bra idag:S har bajsont i huvudet och känner mig trött å illamående. tror jag är påväg att bli sjuk:S INTE BRA!! vill inte:(

man kan ju nästan tro att det är bakisen som kom en dag försent. för igår mådde jag ju jättebra! 

fast mitt ilamående kan ju också bero på vattenbrist elr nå liknande, jag kom på mig själv att jag minns kanppt sist jag tog ett glas med vatten. jag dricker bannemej nästan aldrig vatten. :/ så ska gå och ta mig ett glas nu !:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0