fruktsallad

är med anton och vi har varit och skjutsat hans föräldrar till boden:) sen ville jag att vi skulle till suntan för jag känner  att jag börjar smälta in i snön!:P men han ville inte konstigt nog. haha.

så skullev i och fika på roasters men kände mig inte sugen på fika. så vi for till anton bytte bil och for till kvantum och köpte en massa frukt så nu ska det bli fruktsallad;) sen mys med fruktsallad och tv:)

älskar mysdagar<3

gammal bild på mig och anton när vi busade på storheden^^ (shorts och vita leggins, muffinssockar och muffinskor, vad fan tänkte jag med!?:P hahahah

Kommentarer
Postat av: Anonym





PLATÅ SHOES STRAPPED BOOTS STRLK 37 - 350KR



http://www.tradera.com/PLATA-SHOES-STRAPPED-BOOTS-STRLK-37-auktion_105471188



DESIRE ME - ESCADA - OÖPPNAD - 30ML - 300KR



http://www.tradera.com/DESIRE-ME-ESCADA-OOPPNAD-30ML-auktion_105471330

2010-01-16 @ 15:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0