JA, sovmorgon imorn:D

bäst att jag snabbar mig, anton vill sova!

iaf dagen som gått:)
Kök gjort lasagne och så gjorde jag också béchamelsås för första gången i mitt liv:P hihi.
sen blev det firekt att börja med projektarbetet och nu har vi lämnat en massa lappar på olika ställen så nu får vi ju se om nån beställer;)

sen så har jag och anton varit på parmiddag hos oscar med han och terese:) kulkul. och det var jättegod mat:D var verkligen så mätt så man nästan sprack sen;O 
och sen blev det en massa mariokart64 spelande!! fy så skoj:D

sen fick vi  skjuts hem till mig av oscar eftersom att dem ändå skulle till terese:)
och vi kom fram till en sak! det var typ exakt som att köra bil i mariokart förutom att det inte vara lådor med stjärnor och bananer och sånt. och jag tror inte heller att det skulle komma en gubbe i ett moln och fiska upp oss om vi hade hamnat i diket:P men annars exakt likadant;)

aja gonatt nu. känns som att det var nå mer jag skulle skriva men minns inte och nu står anton bakom mig och vill att jag ska avsluta, så då ska jag göra det också;D hihi GONATT!!!



skönt med sovmorgon till 2 imorn!:)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Eriks kompis från Umeå ska komma nu i helgen så jag kan inte ha min fest nu.. Men du jag och frida hade ju kunnat gå ut bara annars :)

2010-01-28 @ 08:49:39
URL: http://rubin.bloggagratis.se
Postat av: Linnéa

Eriks kompis från Umeå ska komma nu i helgen så jag kan inte ha min fest nu.. Men du jag och frida hade ju kunnat gå ut bara annars :)

2010-01-28 @ 08:53:47
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0