läskigaste

Usch glömde ju skriva om min sån här obehagligt skräckfilmsupplevelse när jag gick hem från bussen!

när jag går från bussen måste jag gena genom en läskig gammal tomt med läskiga gamla hus på. och då när jag så ser jag hur lampan på ena huset plötsligt blinkar till och sen slocknar( ni vet typ som grudge eller nå sånt kändes det som) fast jag forts att gå och ser i ögonvrån att den blinkar till igen och sen precis när jag har gått förbi huset så tänds lampan igen så får en obehaglig känsla i hela kroppen sen tycker jag att jag ser nån/något som kommer fram bakom hörnet på huset så jag få panik och börjar springa med typ gråten i halsen.

och det är inte mitt fel att jag blir så livrädd ibland när jag genar där, utan det är alla andras fel för i princip alla jag känner som går förbi där säger typ "osch vilket läskigt gammalt hus där spökar det garanterat" Å jag blir så livrädd nä vet ni vad jag är för känslig för sånt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0