Never knew I could feel like this, like I've never seen the sky before

ska snart in till stan på ett litet tag:P 
alltså för dem som inte fattar så ska jag på ett litet tag snaaart in till stan! så hoppas att ni inte är confusade;p ne förlåt jag mena förvirrade. men fan ne måste sluta vara så oseriös.


ska iaf till banken har en hel del att fixa.

-Jag ska skaffa internet bank(om jag inte redan har det?)
-Jag ska föra över pengar till någons bankkonto.
-Jag ska se hur mkt det kostar att skaffa nytt Id och sånt.

!!:)

Sen ikv blir det fest!!!:D Viktor fyller år så blir fest!! får se om det blir krogen också men är vääldigt osäker på om jag kommer in med tanke på att mitt legg gick ut för över en månad sen:S så kanske blir en tidig kväll för mig.. menmen vi får vad som händer.. 


hmm vad ska jag ens ha på mig ikv??:S alltid lika svårt! fan hade ju velat ha mitt bälte som en viss person *host*fridaoja*host* har lånat:P

hej då nu far jag på stan!

bild från gårdagen:) (snea solglasögon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0