"There must be some way out of here," said the joker to the thief

For och gjorde ett pass idag! och nu är jag less!!

så fult foto så det finns inte.  bleeeee. Tur att det bara är pass jag menar jag reser inte så ofta, så knappt nån som behöver se det. nog för jag måste ha det när jag ska på krogen och sånt tills jag hunnit skaffa nytt id.

men men är bara så less på att alltid vara den fulaste. 
det är säkert inte ens nån av mina vänner som tkr om mig egentligen, jag är säkert bara deras "DUF" (dumb, ugly, friend) 

och om några maxbesök och pizzor blirr jag väll deras "DUFF" (dumb, ugly, fat, friend) också 

ni vet ni är med mig för att ni ska se snyggare ut:P



Fan önskar att man hade pengar så man kunde fixa det på nått sätt.. Jag menar alla hollywood kändisarna är ju inte precis naturligt snygga. allt man behöver för att se bra ut är pengar och namnet på en jäkligt bra plastikkirurg.




NÄ förlåt för inlägget jag ska fan sluta klaga! och jag hoppas att jag inte är någons "DUF" :)
men jag är bara så less just nu..


och inte bara på det jäklarns passet utan på allt plugg som måste vara klart innan fredag och jag sitter bara och spelar på datorn!! lyckat! Men man är ju sjukligt less på skolan. men antar att det bara är att rycka upp sig och göra det sista nu, jag menar det är inte länge kvar nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0