Tänk om det finns nånting bra

har kommit hem från happis för ett litet tag sen elr har hunnit äta middag och sånt hos anton!:)

dagen började med att fara till elgiganten och köpa det dära xboxet med kinect och sen så for jag, anton, nina, terese och frida till happis först käka vi på max och sen över till rajala där jag köpte lite kläder som jag kan visa upp sen:)

sen till ikea där det blev att köpa en lampa, två fotoramar och en ljusstake:)
tyvär han jag aldrig på skopunkten:( men kanske lika jag har ju gått om skor undra när jag ska ha mina zebror;)

menmen nu ska väll jag och anton fort testa vårt nya spel och sen en prommis med tyson och sen storhedn och sen hem till mig och sova<3 

klockan ringer 5 imorn som vanligt på vardagar .. tänk att man aldrig vänjer sig:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0