jag har gått runt i en fyrkant


första snön har precis kommit och jag längtar redan efter varmare tider.


skulle egentligen med anton till hans stuga i helgen, men vi skjuter upp på det en vecka till. blir dåligt den här veckan , jag jobbar till 8 imorn och ska vi fara i den här halkan så sent . ne usch och vi hade kommit fram så sent också.så nej blir inte nu i helgen.

så får se vad som händer ist:)

ska iaf vara med anton på fredag och bara ha en myskväll eefter jag harjobbat:)

sen på lördag vet jag inte vad som händer.. elr på dagen ska jag och frida på stan och göra "hemliga" ärenden ;) mohahah:D

har inge mer att skriva just nu för måste rusa på toa har haft i tampongen på övertid nu! 

jag är störd.

ska göra middag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0