Stranger, baby, always keep me in your sweet memory

har det verkligen gått nästan en månad sen jag skrev sist .. tkr synd om er som hållt hoppet uppe att jag ska uppdatera men har bara möts av samma inlägg väldigt irriteande..

har väl varit flera olika anledningar att jag inte skrivit , har haft fullt upp inte minst sagt på jobbet. det märks att det är sjuk p.eriod det har alltid varit minst en sjuk från jobbet och eftersom vi saknar vikarier så har det varit stressigt . usch jag känner ibland att jag inte orkar, känner mig utmattad och less.

annars kan jag tycka att en lite stressig dag är roligare än en lugn.. mkt mer att göra, men när det är jämt och ständigt är stressigt så man inte ens får tid till att andas ..då är det inge kul längre. fast man märker att man utvecklas fort när det är stressigt jag känner att bara på dem senaste 3v har jag blivit mkt mer effektiv, så det är ju bra. men nu räcker det .. vill komma hemma utan att vara helt slut.

Sen så har jag själv känt mig risig i snart 1 månad, ständig huvudvärk.. känns som jag är på väg att bli sjuk hela tiden, förra veckan fick jag feber några dagar och var helt yr så var hemma sängliggandes då, trodde att det skulle bli bättre när jag blev frisk men icket, jävla huvudvärk som inte försvinner känns fortf som att jag är på väg att bli sjuk.


fast sen är det kanske mitt fel att jag inte har andas ut på helgerna men fyllde 20år 6feb så jag och en kompis hade 20årsfest och helgen efter så hade jonas på jobbet födelsedagsfest och filip hade 20årsfest och igår fyllde frida 20år så blev utgång då också. men idag har jag då bara tagit det lungt , skönt har det varit:) nästa helg kanske jag och anton far till hans stuga elr liknande så det blir en lugn helg att bara vila ut, ÅÅH hade varit PERFEKT:)

aja ger er en bildbomb av missade helger:)














och avslutar med en bild som får mig garva ihjäl:'D fridal skulle förstöra bilden och ja hon gjorde väl det men aa HAHAH!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0