Tio tusen meter upp i luften ser jag allt så klart

haft en rolig helg :)

lite kaos bara menmen. var till ikea ch finland i lördags blev fast i finland. elr ja vi kom inte ut ur p-huset. vi fatta inget det stod ju på finska. så vi ringde vakten, men hon prata också finska så terese sa att hon inte förstod så sa hon " ni måshte bettala" med finsk brytning. sen la hon på när terese fråga hur hon skulle göra det. 

det är ju gratis parkering men i bara 2h och det visade sig att vi hade varit 7min övertid.
så det skapades en kö bakom oss så vi kunde inte åka ut elr till dit man betala(på andra sidan p-huset) så då fick fridorna springa ur bilen och fixa det. till slut bakade dem i kön så vi kunde backa ut..ÅÅÅÅÅHHH så pinsamt det var!
men vi lyckades komma ut ur finland tillslut.

sen blev det max, candyworld, skopunkten och ikea var klara efter 6 nångång och bilen blev fullproppad med grejer så trångt var det spec tack vare den stora tavlan som fridal bara var tvungen att köpa:P men det gick bra iaf. var hemma i lule vid 8 och då var det bara att packa saker handla till middag fara till fridao och laga mat, fixa sig och festa, sen ut på krogen men kom inte ut försen 1- halv2 så blev till stängning. men det var kul men kändes som att vi var där typ 30min:P

igår blev det att vara ute på isen med alla hundarna och anton :) sen på kvällen spela jag bingolotto men inte vann jag ett piss:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0