I saw it with my own two eyes

har äntligen fått upp min tavla:)



har varit en jobbig dag på jobbet .. inte för att det har varit mer än en vanlig dag lite mindre kanske t.o.m. men har inte kännt mig riktigt hundra har haft huvudverk och yrsel hela dagen så hoppas inte att jag är på väg att få något..

menmen är sliten till tusen. och ska försöka städa mitt rum klart är i princip färdig städat behöver dammsugas och så ska jag rensa alla mina lådor osv, har tappat mitt pass men hoppas bara att jag har förlagt det i min Oordning, har som för mig nånstans att jag stoppa det på ett väldigt smart ställe där anton inte skulle hitta det så han inte skulle se den fula bilden på mig och sen var stället så smart så inte ens jag hittar det.. eller så har det tappats på krogen:S elr kan det kanske vara hos anton?? kanske var där jag gömde det??

hej slitna tjej:)

Kommentarer
Postat av: frida

http://www.nattstad.se/frida%20oja

2011-01-24 @ 20:17:25
Postat av: frida

skulle skriva, vad fin tavlan blev ! ;)

2011-01-24 @ 20:18:42
URL: http://www.nattstad.se/frida%20oja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0