Ooh superman where are you now

Jag vill ha en lägenhet och det är NU har sökt i okeej bara 1månad men ändå!! vrf ska det vara så SVÅRT!!! bleeeeeh!



föresten det blir inget tunisien!:'(
hur gärna jag än vill så änns det bättre att fara nånstans "safe" haha.
Nej men jag tror det kommer ha blivit lungt innan slutet av maj men man kan ju inte vara säker och det är jobbigt att måste följa varje dag varenda uppdatering om tunisien.. fast känner på mig att det kommer börja lugna sig ..polisen är ju på folkets sida nu också.. och dem kommer ha omval av president och kommer få en helt ny regering i mars. men som sagt säkra före det osäkra. kommre åka nån annan gång till tunisien när det är helt lungt dära. och så har ju grannländerna följt i tunisiens spår och börjat demonstrera i sina länder så hela området där i nordafrika är ju som oroligt just nu:S skulle ha betalt resan idag annars skulle bokningen försvinna och betalade inte..så.

menmen kanske bli att vi far med ett gäng vänner ist. fast kommer fortf ske runt antons 20årsdag eftersom resan ska vara hans present från mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0