Say, is that rain or are they tears?

hellu.

sitter hemma hos anton just nu:) vi har just sett "wild wild west" är supersugen på nånting men vet inte vad men tror inte att jag orkar gå till stan för att köpa nå. sen så är jag ju fortf i matkoma efter min och antons goda pasta,sås och kyckling vi laga:P fast är ändå sugen på nånting, fetto som jag är:P nä men jag vet vad det beror på .. jävla mens mitt sockerbegär försvinner aldrig!:@

igår så blev det utgång btw:) 

blev att fara och äta sen middag på allstar med frida och linnea började trevligt, men sen kom en gubbe i 50årsåldern (som såg ut som nån tecknad seriefigur typ knasen elr nått) och satte sig vid oss.. men han var trevlig ändå så vi bad han inet gå men sen senare på kvällen så bet han linnea i armen!!!!!usch! ofta man gör så???
sen så var det andra killar som försökte "ragga" på oss och tillslut linnea var ju så less efter kvällen så hon skrek till dem att alla vi var upptagna så dem kunde gå osv och sen alldelles när vi skulle fara hem från allstar så kommer en av killarna fram(vet vem det är föresten eftersom att han har historia med folk jag känner så vet att han är en risig kille:P) och ber mig slå honom??? men det gjorde jag självklart inte men han forts tjata att jag skulle göra det? vissa folk förstår man sig inte på..

sen gick jag hem till b-näset , genade på isvägen var lite läskigt men anton och tyson kom och mötte mig också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0