It's the end of the world as we know it and I feel fine.

massa strunt i mitt huvud just nu .. gör mig galen.


jag som trodde att jag skulle ha flyttat nu och långt bort från luleå. men här är jag fast i en håla.
men jag har ju jobb fast månadslön. tryggt här. men är ju inte säkert att jag kommer ha kvar jobbet så länge till.
ska jag flytta då? men nu är ju anton här och pluggar , jag kan ju inte heller  flytta från nått som känns så bra.

ska väll inte tänka på det så mkt mer innan jag vet hur det blir med jobb.. men även om jag får stanna vill jag verkligen vara en sån som jobbar där i 20år??! nej det är inte så jag vill bli. stanna bara för att det är tryggt.

jag vill ju gå en utbildning i sundsvall, jag vill bo i sthlm, jag vill bo i frankrike, jagvill resa.. helvete..
tänk "om jag hade vingar"

jag och anton söker lägenhet i luleå nu.. hade varit skönt att flytta men det förstör andra planer som resor.

blir cypern i maj med anton och vänner:). och kreta i augusti med familjen lundgren:).
men jag nöjer mig inte där ha ju inte varit utomlands sen jag var 11år.. så jag vill och till tunisien med mamma och jag och syster vill fara till italien, och en resa med terese och frida vill jag ju också, och en weekend resa till london med nina och frankrike med anton. aja men dem resorna kommer väll så småning om. även om det blir några år mellan dem.

haha men nu ska jag inte dela med mig min resfeber:p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0