They say I've gone mad

Ligger hemma i anstons säng nu.. är helt slut..

har fått i mig alldelles för lite sömn och vatten och sen jobb och träna på det. känner mig duktig ändå som träna:D
men måste bättre mig på vattenfronten., får så himlans ont i huvudet:S

snöstorm ute också så sätter inte min fot utanför dörren nå mer idag, anton får gå med tyson:)

känner att jag luktar svett har inte hunnit duscha ännu, men måste verkligen iaf ta en liten pn före. får väll bädda rent i antons säng sen :P haha


hihi tyson ser ut som en igelkott:'D har duschat honom .. han kissa på sig sitt eget ben och bröst, lyfte aldrig på benet så strålen for rakt på honom;(! smart hund.

gonatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0