här kommer pippi långstrump!

JA nu har jag bestämt mig för att jag ska ha knalligt orange hår!
För jag vill ha ljusare nu till våren/sommren och jag har så mörkt hår så måste avfärga håret först. och det sliter så mycket på håret + att jag behöver 2 avfärgningar och då kommer mitt hår bli knalligt orange:b jag ska egentligen färga vidare till ljusbrun  hade jag tänkt men det sliter så mkt på håret att färga så jag väntar nog nån månad innan jag färgar om.
vet inte riktigt när jag ska avfärga men blir väll ganska snart tror jag, måste bara kolla hur mycket pengar jag har så jag ser om jag kommer ha råd att klara hela månaden:b

Jag har räknat ut att det är ungefär nått sånt här jag kommer att se ut! ;b HAHAH!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0