heeelg

Igår så tog jag väll mest lungt for på stan ett tag också med terese och frida. ångrar så jävla mycket att jag inte köpte dem dära lacklegginsen :/ men nu måste verkligen mina pengar gå till julklappar!

btw så tror jag att jag vet vad jag ska köpa till anton nu;D trodde aldrig att jag skulle hitta nått:)

Sen så såg jag och anton också flickan som lekte med elden igår. Dem är ju så bra dem dära filmerna men jag tycker att dem har lite väl onödiga naken scener ibland:b haha!!  menmen mkt mer en så hände inte:b tog det bara lungt med anton laga spaghetti och köttfärssås till middag, det är ju så gott!!:D



Idag måste jag plugga!! Men tror att jag skulle träffa jessicorna och göra på projektarbetet idag men minns inte vad vi skulle göra?:S undra om vi skulle baka men vi har ju inte ens ingredienser?? hmm ska nog ringa nån snart och fråga vad det var vi skulle göra:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0