hungrig:S

är hungrig så ska försöka skriva ett kort inlägg även om jag känner att jag behöver skriva av mig.

skola idag. blev en städdag vi har städat hela köket. blev helt förvånad över hur många som kom:b 

Sen blev det stanna kvar för vi skulle tydligen prata med marita om vårt projekt.. mm jättekul var ju de.
Men orkar inte sura ihop för det:) 
Men tycker ändå kanske att ni kanske kunde gå och prata med mig först ist?
och jag kan väll förstå varför ni blev irriterade, men alla gör väll misstag och det är ju inte precis så att ni är fläckfria heller när det gäller vårt projekt:b


aja ikv vad ska jag göra då?? hmm??  
Plugga!! jippi!! 
USCH har inte någon ork för det spec inte eftersom att vi är lediga imorn men jag ska ändå till skolan för att göra ett prov som jag missat. aja har väll bara mig själv att skylla att jag inte gjort det tidigare.:b egentligen så skulle jag vara barnvakt ikv eftersom att mamma och pappa firar 20årig bröllopsdag idag. Men nu ska dem tydligen inte göra nått för dem har tydligen inte råd! suck. ändå köpte dem en ny tv i förrgår.. kul att se vad dem prioriterar..
NU! ska jag gå å göra nått att äta innan jag stupar;b
på fredag blire jullov! mkt efterlängtat!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0