project runway

OJSAN! märkte precis att projekt runway har säsongspremiär idag!!:D Tur att jag gick in på tv.nu;) hihi och att jag for till storhdn och köpte ostbågar å dipp!!;D<3


Så kommer nog inte bli så mkt plugg gjort idag:/ och det som måste in imorn. men egentligen så sa läraren att det ska in senast vecka 50 och det är ju hela veckan såååå. jg borde kunna lämna det nån annan dag då;) Men ska väll försöka få det klart och ska även få klart det jag har kvar i religion:S och så måste jag göra det dära jävlamaritaprovet som jag har kvar:/ 

aja imorn blire nog att fara och baka till projektarbetet efter skolan:)

kom just på vad skönt!!:D har inga vanliga lektioner i veckan eftersom att vi ska vara i köket hela veckan och förbereda till julbord som kommer vara ons och tors tror jag:D mina ända vanliga lektioner kommer att vara matteb för dem måste jag gå på, ligger redan så långt efter.


å fyfan så dragen bild på mig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0