sovmorgon:)

steg upp för ett litet tag sen:)

har sovmorgon till 2 idag skööönt;D Men du slutar jag också nåsåförjävligt sent ikväll också:P usch kommer ju missa greys:'(( hemskheter.


aja det är iaf julbord ikv på skolan:b så ska vara i köket:)
hmm..undra om maten vi gjort kommer räcka det är nog knappast möjligt. kanske för ikv men kommer nog inte räcka till julborden imorn också. så kommer väl bli att börja 8.15 imorn och komma hem 24.00 usch vilken mardröm det hade varit:S

aja nu ska jag sminka mig och snart så kommer min mamma hem med tonfisk, så att jag kan göra min älskade tonfiskmacka<3 :)

Kommentarer
Postat av: mia

Vann du inte Kenzas väska?

Tävlar ut en likadan på min blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0