ge mig en fotmassage nån?:D

då var man hemme från en till dag på anatolia och jag kan då lungt säga att DET INTE BÖRJADE BRA! typiskt mig så klantade jag till mig hade knappt jobbat 10min när jag skulle bära ut en skinkpasta och självklart så tappade jag greppen om den jäveln och allt far i backen pasta och skinksås överallt! och en trasig tallrik. dåligt moa riktigt dåligt. sen gick det väl bra ända till kvällen då jag var så trött så jag gjorde lite till småmissar : glömde skriva att några skulle ha två av en maträtt, råka blanda ihop maträtterna till två olika bord, inte förstå vad norrmännen säger. annars gick det väll bra men nu är jag hur trött som hellst och måste sova eftersom att jag ska jobba imorn också. det var den helgen då.
aja kommer kännas bättre sen nästa månad när jag har lite pengar:p

Men mina fötter är helt slut KOM och massera dem! NU! fast dem luktar inte så prima nu så jag får väll massera dem själv då!

Borde egentligen duscha nu men är alldeles för trött så blir väll att vakna lite tidigare och ta den imorgonbitti innan jag drar till jobbet...för först alltid en dusch stå högt i kurs för det är glaaaaassiiiiigt! haha ne skojja, men jag ska duscha imorn så att inte gästerna svimmar:) gonatt, och jag ska försöka att inte tappa några tallrikar imorn;)

ja, ungefär såhära trött/less ser jag ut nu fast en aning mer sliten också:b

Kommentarer
Postat av: Emma

va kul :D

har du inte? wow du borde prova :D

vem vet du kanske får nå svar tillbaka :D

2009-07-18 @ 23:42:18
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0