helt förkrossad!

MIN KAMERA ÄR TRASIG!!!!!!!!!:'((((((((((

och luleå kalaset börjar imorn! vad ska jag göra:(( 
och det finns inge garanti kvar på den:((
och jag har inte råd till en ny:((
och ingen vågar låna sin kamera till mig:(( ( så klantig är jag väll inte?:(( )
 så vad ska jag ta mig till!:/

nepp nu får fixar moa rycka in;) haha näå men det finns ju ändå inge garanti kvar så lika väl jag öppnar hela skiten och pillar lite och försöker fixa det själv. jag menar den kan ju inte gå mer sönder!

OCH sen är jag också less att jag måste jobba luleåkalaset, jag menar jag hade inte alls tänk jobba sen ringer dem mig och säger hur mitt schema ser ut och säger att jag har sagt att jag kan jobba lk! IRRETERANDE! aja börjar imorn klockan 12.
men jag ska ändå gå lk ALLA DAGAR och inget ska stoppa mig inte ens min finne på nosen som lyser rött!:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0